Hvordan starter du dit egent byggemarked

byggemarked

Et lokalt byggemarked er et centralt sted for entreprenører og beboere for at få den hjælp, de har brug for, når de køber materialer eller dissekerer et problem, der kræver en løsning. Der er to måder at starte et byggemarked: som en selvstændig butik eller som en franchise. Udforsk mulighederne for at finde den bedste løsning for dig.

Uafhængig eller Franchise

Et uafhængigt byggemarked kan kontrollere opstartsomkostninger. En uafhængig butik kan have brug for mellem kr 50.000 til kr 75.000 for at komme i gang, hvor en franchise måtte kræve alt fra $ 275.000 til $ 1.6 millioner. Men en franchise har et velkendt mærke og system til at arbejde et fællesskab og tjene penge. Som uafhængig skal du udvikle relationer med distributører og måske ikke få så gunstige engrospriser, fordi du ikke har det volumen, som en franchiseaftale gør. Så selv om du måske har brug for mere i franchiseomkostninger med højere krav i lagerbeholdningen og placeringsstørrelsen, kan en franchise være den bedste vej til at gå. Overvej markedet og vælg den bedste mulighed for dig.

Et byggemarked har mange komponenter til den virksomhed, der kræver detaljeret planlægning. Skrive en forretningsplan der hjælper med at organisere maskinvareforretningens retning. Detaljer om byggemarkedets mission og hvordan du planlægger at markedsføre dig i dit lokalsamfund. Lav et udkast til en potentiel online tilstedeværelse og forklare, hvordan du vil bruge den til online salg og forsendelse. Opret et budget, der gennemgår størrelsen af ​​den potentielle placering sammen med et kort over butikken, herunder den type lager, du planlægger at opretholde. Kortet viser layoutet, hvilket er vigtigt at lokke forbrugerne til at købe andre ting i butikken. Opret en markedsplan og opstil et foreløbigt planlagt budget baseret på forventede startomkostninger, udgifter og indtægter. Opstartsomkostninger omfatter indkøbsfortegnelse for at få hånden.

Hvordan finansier man sin egen byggemarkedsbutik

Uanset om du starter en uafhængig butik eller en franchise, skal du overveje det samlede budget og hvor pengene kommer fra. Hvis du ikke har adgang til det krævede budget, har du brug for en investor eller et lille firma lån. Investorer kan være familie og venner eller en lokal investor. Lav en aftale med en rådgiver på det lokale kontor for små virksomheder for at diskutere din forretningsplan. Rådgivere er der for at gennemgå planen og sikre, at den er klar til at præsentere for långivere; SBA har partner långivere, der skriver små virksomheder lån i næsten hver by. Når rådgiveren føler, at du er klar til at præsentere planen, kan de introducere dig til lokale bankpartnere.

Formaliser forretningsenheden

Tilmeld virksomheden med statssekretæren og få et skatteidentifikationsnummer fra IRS. Med disse skal du åbne handelsregnskaber og bankkonti og etablere kredsløb med hardwareforhandlere, hvor det er muligt. Check med lokale stats- og by franchise skatte bestyrelser vedrørende lokale tilladelser. Du skal også få en kommerciel forsikring, der dækker varehusets beholdning mod tab og ethvert ansvar fra kunder som rejse- og efterkrav. Arbejdsskadeforsikring er påkrævet for enhver virksomhed, der har medarbejdere.

 

Hvordan brander du dit byggemarked

De mange måder at markedsføre din butik på omfatter mailere, sociale medier og avisannoncer. Du kan etablere en tilstedeværelse med DIY-grupper i dit område og tilbyde at være vært for workshops eller børneprogrammer. Overvåg, hvilken type markedsføring der fungerer bedst for dig og fortsæt med at arbejde på disse kanaler. Træn personale på produkter og teknikker, så de er en ressource, når folk kommer ind for at shoppe og fejle et problem. Hvis samfundet ved, at du er der for at hjælpe, vil dit omdømme vokse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *