Online julekalender er blevet populært

online julekalender konkurrence

For det første, for at vide, hvor du skal hen, skal du definere dit mål. Online julekalender er særligt god til at nå følgende mål:

Generer flere kundeemner og bruge din email liste

Boost engagement på sociale medier

Fremme dine produkter og øge salget

Jo mere fokuseret dine mål er, jo mere sandsynligt er det, at du når dem. Men hvem er vi at fortælle dig, at du ikke stræber højt nok. Du kan vælge mere end et mål, eller endda alle, hvis du er ude for udfordringen. Jul er jo en tid af mirakler.

Dine kunder har chancen for at vinde en pris eller en rabat i Online julekalender, og den faktor skaber spænding. Kunderne er nysgerrige efter, hvad der venter på dem bag hver dør.

Fordi dine kunder er drevet af nysgerrighed, kan du smide ind en opt-in form og bede dem om at tilmelde dig dit nyhedsbrev, blogopdateringer eller andre former for forfremmelse du har kørt for din virksomhed.

I vores erfaring har det fungeret godt med online julekalender konkurrence; For eksempel fordoblede FlexFunding deres e-mail liste i 24 dage.

Online julekalender er gode for firmaer

Formål: At styrke det sociale engagement.

Du kan bruge Online julekalender til at øge dit sociale medier engagement på mange måder. For det første kan du opmuntre folk til at lide, kommentere eller dele kalenderen med et simpelt spørgsmål som “har du gjort alle dine julehandler? Denne online julekalender er designet til at give dig nogle ideer. “Du kan også inkludere din virksomheds hashtag og opfordre folk til at bruge det, måske for at svare på dit spørgsmål og starte en debat på Twitter.

Bare sørg for at dobbelttjekke med de sociale medier konkurrenceregler for hver platform og sørg for at oplyse konkurrencen har ikke noget link til platformen bogført på. Du skal også sørge for ikke at kræve, at folk kan like, kommentere eller dele for at deltage på platforme, hvor det er forbudt. Du kan opmuntre det, men ikke kræve det.

Online julekalender giver dig mange sociale medier indhold. Ikke alene kan du fremme det ofte med forskellige vinkler og spørgsmål, men du kan også annoncere prisen hver dag. Bare sørg for at inkludere et billede af de forskellige præmier for at få det til at variere. Hvis du giver ud særlige præmier, kan du tagge vinderne.

Hvad skal din online julekalender kunne?

Og husk, sørg for dine indlæg er engagerende, kort og sjovt!

Formål: Fremme dine produkter og øge salget.

Med Online julekalender har du en unik position til at uddanne dit publikum om dit produkt.

I vores erfaring kommer folk tilbage hver dag i 24 dage, og det giver dig 24 muligheder for at informere om dine produkters kvaliteter. Du har fire værktøjer til at gøre det på kalenderen, men vi kommer ind i det i trin to.

Online julekalender har også vist sig at øge efterspørgslen efter de produkter, der tilbydes rabat. Så sørg for at du har nok på lager.

Formål: Indfanger vigtige markedsføringsindsigter og få feedback.

I kalenderen kan du inkludere spørgsmål til hver dør, som dine kunder skal svare på. Der kan du anmode om tilbagemelding på din virksomhed eller produkt: Det gør dine kunder opmærksom på, at deres stemme betyder noget og giver dig værdifuld feedback. Bare sørg for, at spørgsmålene er nemme og hurtige at reagere på. Hvis dine spørgsmål spørger for meget eller er for personlige, kan det sætte dine kunder væk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *